You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.

LEVERING

Levering

Wij verzenden bestellingen met postnl

.
De levertijd is aangegeven bij het product. Indein er staat dat de levertijd op aanvraag is, zullen wij u informeren over de levertijd.

Uw zending wordt door ons met de grootste zorg in behandeling genomen en verstuurd. U kunt er dan ook vanuit gaan dat het pakket in juiste orde bij u aankomt. Controleer echter wel altijd het pakket voordat u het in ontvangst neemt.

Niet thuis procedure particulier:

1. Niet thuis bij eerste bezorgpoging

Dan probeert de bezorger uw pakket af te geven bij de buren (alleen met toestemming van de afzender). Lukt dit niet, dan laat de bezorger een kaartje met een ‘niet-thuiscode’ bij u achter. Met deze code kunt u een nieuw bezorgmoment kiezen. Dit kan tot 22.00 uur. Als u niets doet, komen we op de volgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag) nog een keer bij u langs.

2. Niet thuis bij tweede bezorgpoging

Ook dan laat de bezorger een kaartje bij u achter. Hierop staat waar u uw pakket kunt ophalen. Deze informatie vindt u ook in Track & Trace en in de PostNL-app.